SUPER ŽIVILO SPIRULINA. VEČ BELJAKOVIN KOT KATERI KOLI ZREZEK

Ste oseba, ki ne prisega na meso pa vas vedno strašijo, da si s tem delate bolj škodo kot uslugo? Vas strašijo, da če ne zaužijete mesa, ne boste v telo vnesli potrebnih sestavin za normalno delovanje? Da vam bo primanjkovalo beljakovin in ostalih mineralov? Vse skrbi so odveč, kajti vse kar potrebujete lahko najdete v tem super živilu, ki se imenuje spirulina.

Vitamini, minerali, beljakovine, skratka vse za življenje nujno potrebne dobrine najdemo v tem črno obarvanem prahu. Spirulina je naravni rudnik mineralov in vitaminov. Že majhna žlička spiruline več kot zadovolji, celo potroji, dnevno potrebo po enem izmed ključnih vitaminov, B12, ki pa ga najpogosteje najdemo v izdelkih živalskega izvora, kot so jajca, mleko, siri, goveja, svinjska in piščančja jetra, drobovina ipd. Zato bo ta novica razveselila predvsem vegane, katere strašijo s pomanjkanjem tega ključnega vitamina.

Zelo je pomembno, da ne pride do upada vitamina B12 pri nosečnicah, ki pa zagotovo ne bodo dnevno posegale po različnih pečenih ali kuhanih jetrih. Je sicer zelo redko prisotna v rastlinah, ker ga le te same ne proizvajajo. Izjema so izdelki iz soje in nekaterih alg. In ravno to je spirulina. Je modro zelena alga, ki je bogata s kisikom. Njena uporaba je zelo preprosta. Uporablja se v obliki kapsul ali bolj rečeno zelenih bombonov ali pa v obliki praška, ki ga zmešamo z že pripravljenim sadnim ali zelenjavnim napitkom.

Spirulina je bogat vir beljakovin. Poleg proteinov pa je tudi vir železa in prehranskih vlaknin. Pomembno pa je, da priporočene dnevne vrednosti ne presežemo, kajti tako ima lahko spirulina kot vse druge rastline, nelagodne učinke na prebavo. Tudi povečanje vitamina B12 ni ravno zaželeno. Sicer ne vodi v nikakršno zakompliciranost zdravstvenega stanja, a vseeno ni dobro pretiravati. Tako kot pri vseh živilih.